We zijn er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marina Horssen - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marina Horssen - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Marina

30 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Eindelijk, we zijn in Sydney, Australië aangekomen! Goede reis gehad met Singapore Airlines, maar we zijn wel heel erg moe na bijna 30 uur reizen waarvan 20 vlieguren en 10 uur tijdsverschil vooruit.
Mijn neef Bob heeft ons opgehaald van het vliegveld en een kleine rondrit door Sydney langs het Operahouse gegeven. Daarna door naar hun huis in Morriset ten noorden van Sydney. Bob en Angie wonen hier in een prachtig groot huis met "lake view" maar dat zien we morgen want het was al donker toen we hier aankwamen.

Nu eerst maar eens slapen in een waterbed... Ben zo moe...!

Groeten,
Hugo en Marina

• 30 Oktober 2012 - 15:51

Nelly Glimmerveen:

Rust lekker uit! Fijn dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. Het is hier triest weer, dus jullie missen wat dat betreft niks!

• 31 Oktober 2012 - 12:02

Tonny Sluijs:

Wat een lange trip joh. Wel bijzonder om na zo'n lange tijd je familie weer te zien. Geniet ervan en tot gauw maar weer.

• 31 Oktober 2012 - 12:03

Tristan:

Hoi Marina,

Fijne vakantie en ik ga zeker af en toe een blik op je pagina werpen.

• 31 Oktober 2012 - 16:57

Karin Van Noort:

Hoi Marina, wat een reis zeg! Fijn dat julkie goed zijn aangekomen. Rust lekker uit en veel plezier!

• 01 November 2012 - 11:31

Agaath:

Hi Marina, dit is nog maar begin, heerlijk vijf weken genieten. Ik ga je zeker volgen.

• 02 November 2012 - 19:59

Jolanda:

Spannend om jullie avonturen te lezen. Geniet van de natuur en het lekkere weer. Hier is t koud en nat! Brrrr
    veel plezier.

Verslag uit: Australië, Sydney

Marina

Welkom op ons profiel! Binnenkort gaan wij een verre reis maken naar Australië. We gaan dus "Down Under" naar het zuidelijk halfrond en beginnen onze reis in Sydney waar we de eerste week op bezoek gaan bij familie. Daarna zijn we van plan om te reizen naar Melbourne, Adelaide, Alice Springs, Uluru, Cairns en Brisbane en tenslotte weer terug naar Sydney.

Actief sinds 23 Okt. 2012